prestatzea#False#False#---#SN#<1> Erraiak / Danele Sarriugarte / Elkar, 2014 Erraien mintzoa Ibon EgaƱa / Deia,2014-05-10.#1#1#<11> Hala, berezitasunaren eta normaltasunaren arteko dikotomian, konbentzio sozialetatik kanpo baina aldi berean barnean dago protagonista gaztea, <12> eta kontraesan horiek arakatzen ditu egileak. <9> Hogeita hamar urteak oso urrun ez dituen narratzailearen nortasunaren sorrera dateke eleberriaren gaietako bat, artistaren gaztetako portreta gisakoa ; <30> herritik, Berlin eta Denverretik barrena, Gasteiza egindako ibilbidean narratzailearen inguruarekiko aldaketa ( lagunekiko, sendiarekiko, mutilekiko ) ezagutzen dugu,baina batez ere artista identitatearen sorrera. <13> Orobat, idazle eta musikarien aipu ugariek pertsonaiaren artista izaera hori azpimarratzera datoz. <14> Ordea, narratzaileak artistaren pose hori inoiz autoironiaz hartzen badu ere, <15> inpresioa izan dut ironia azalekoak ez duela erabat deusezten posea eleberrian zehar eta horrek urrundu egiten duela pertsonaia eta haren ahotsa irakurlearengandik. <2> Pertsonaia nagusi baten eta haren ahots narratiboaren gainean eraikia da Danele Sarriugarteren lehen eleberria, Erraiak. <3> Nobela abiarazteko aitzakia narratiboa, aldiz, bikote-haustura du. <4> Izenik gabeko narratzaileak, hogeitaka urteko neska gazteak, etxera heldu eta bikotekide izandako mutilaren agur-oharra aurkitu du. <26> Horrek abiaraziko du narratzailearen barne-bakarrizketa, bikote-harreman horren sorreraren eta gainbeheraren zein aurretik gazteak izandako harremanen gaineko gogoeta eta disekzioa. <5> orainaldi zentripetu batetik abiatuta, <6> Berlin, Denver, Gasteiz eta sorterriaren artean ibilitako narratzailearen bakarrizketa neurotikoak denboran atzera-aurrerak egingo ditu, <7> eta bide horretan Z-rekiko harremana, Y-rekikoa edo U-rekiko adiskidantzaren akabera aletuko ditu, ikuspegi eszeptiko, batzuetan ironiko eta anti-erromantiko batetik, Bukowskiren eta Mari Luz Estebanen arteko halako balizko talaia berezitik, gorputza norbere buruaren eta harremanen ezagutzarako bitarteko gisa hartzen duen ikuspegitik. <8> Trebe dabil narrazioaren atzera-aurreretan narratzailea, <27> eraman egiten du irakurlea denboran atzera, <28> berriro ere ezinegonezko orainaldira itzultzeko ; <29> tartean, sinesgarriro birsortzen ditu zenbait eszenatoki eta giro, gauekoak eta urbanoak nagusiki. <25> Edonola ere, ahots berri indartsu eta arras pertsonala ekarri du Sarriugartek euskarazko nobelara, oso kontuan hartzekoa inondik ere. <17> Ahotsa da, dena den, eleberriaren lorpenik eta ezaugarri-markarik esanguratsuenetakoa ziurrenik. <18> Estilo hotza, arrazionala, gordina, bihurria eta aldi berean jolastia, diferentziak diferentzia, Uxue Apaolazarena edo Iratxe Esnaolarena gogora ekar dezakeena. <10> aldi berean hoztasun analitikoa eta pertsonalitate bakana lortuz. <16> edo hiztegia bera berritzen, <19> Beldurrik gabe ibili da Sarriugarte sintaxia bihurritzen, <20> gauzei bere izenez deitzen <21> Haatik, <22> inpresioa dut oro har estiloaren bortiztasuna eta gordintasuna ez dela kontakizunaren edukiei dagokiena. <31> eleberriaren hasieran estilo hori narrazioari ongi egokitzen bazaio ere, <23> Alegia, idazkeran bertan dagoen tentsiorik ez dagoela narratzen den horretan <33> ( edo neuri behintzat ez zait iritsi ) <24> estiloa handiegi etorriko balitzaio bezala, <34> eta, hala, une batzuetan kontakizunari estilo-ariketaren traza hartu diot, <35> gaina hartuko balio bezala <36> kontatu nahi den istorioari.#2#25#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### ebaluazioa#True#False#---#NS#<11> Hala, berezitasunaren eta normaltasunaren arteko dikotomian, konbentzio sozialetatik kanpo baina aldi berean barnean dago protagonista gaztea, <12> eta kontraesan horiek arakatzen ditu egileak. <9> Hogeita hamar urteak oso urrun ez dituen narratzailearen nortasunaren sorrera dateke eleberriaren gaietako bat, artistaren gaztetako portreta gisakoa ; <30> herritik, Berlin eta Denverretik barrena, Gasteiza egindako ibilbidean narratzailearen inguruarekiko aldaketa ( lagunekiko, sendiarekiko, mutilekiko ) ezagutzen dugu,baina batez ere artista identitatearen sorrera. <13> Orobat, idazle eta musikarien aipu ugariek pertsonaiaren artista izaera hori azpimarratzera datoz. <14> Ordea, narratzaileak artistaren pose hori inoiz autoironiaz hartzen badu ere, <15> inpresioa izan dut ironia azalekoak ez duela erabat deusezten posea eleberrian zehar eta horrek urrundu egiten duela pertsonaia eta haren ahotsa irakurlearengandik. <2> Pertsonaia nagusi baten eta haren ahots narratiboaren gainean eraikia da Danele Sarriugarteren lehen eleberria, Erraiak. <3> Nobela abiarazteko aitzakia narratiboa, aldiz, bikote-haustura du. <4> Izenik gabeko narratzaileak, hogeitaka urteko neska gazteak, etxera heldu eta bikotekide izandako mutilaren agur-oharra aurkitu du. <26> Horrek abiaraziko du narratzailearen barne-bakarrizketa, bikote-harreman horren sorreraren eta gainbeheraren zein aurretik gazteak izandako harremanen gaineko gogoeta eta disekzioa. <5> orainaldi zentripetu batetik abiatuta, <6> Berlin, Denver, Gasteiz eta sorterriaren artean ibilitako narratzailearen bakarrizketa neurotikoak denboran atzera-aurrerak egingo ditu, <7> eta bide horretan Z-rekiko harremana, Y-rekikoa edo U-rekiko adiskidantzaren akabera aletuko ditu, ikuspegi eszeptiko, batzuetan ironiko eta anti-erromantiko batetik, Bukowskiren eta Mari Luz Estebanen arteko halako balizko talaia berezitik, gorputza norbere buruaren eta harremanen ezagutzarako bitarteko gisa hartzen duen ikuspegitik. <8> Trebe dabil narrazioaren atzera-aurreretan narratzailea, <27> eraman egiten du irakurlea denboran atzera, <28> berriro ere ezinegonezko orainaldira itzultzeko ; <29> tartean, sinesgarriro birsortzen ditu zenbait eszenatoki eta giro, gauekoak eta urbanoak nagusiki.#14#2#<25> Edonola ere, ahots berri indartsu eta arras pertsonala ekarri du Sarriugartek euskarazko nobelara, oso kontuan hartzekoa inondik ere. <17> Ahotsa da, dena den, eleberriaren lorpenik eta ezaugarri-markarik esanguratsuenetakoa ziurrenik. <18> Estilo hotza, arrazionala, gordina, bihurria eta aldi berean jolastia, diferentziak diferentzia, Uxue Apaolazarena edo Iratxe Esnaolarena gogora ekar dezakeena. <10> aldi berean hoztasun analitikoa eta pertsonalitate bakana lortuz. <16> edo hiztegia bera berritzen, <19> Beldurrik gabe ibili da Sarriugarte sintaxia bihurritzen, <20> gauzei bere izenez deitzen <21> Haatik, <22> inpresioa dut oro har estiloaren bortiztasuna eta gordintasuna ez dela kontakizunaren edukiei dagokiena. <31> eleberriaren hasieran estilo hori narrazioari ongi egokitzen bazaio ere, <23> Alegia, idazkeran bertan dagoen tentsiorik ez dagoela narratzen den horretan <33> ( edo neuri behintzat ez zait iritsi ) <24> estiloa handiegi etorriko balitzaio bezala, <34> eta, hala, une batzuetan kontakizunari estilo-ariketaren traza hartu diot, <35> gaina hartuko balio bezala <36> kontatu nahi den istorioari.#25#17#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#22###### elaborazioa#False#False#---#SN#<11> Hala, berezitasunaren eta normaltasunaren arteko dikotomian, konbentzio sozialetatik kanpo baina aldi berean barnean dago protagonista gaztea, <12> eta kontraesan horiek arakatzen ditu egileak. <9> Hogeita hamar urteak oso urrun ez dituen narratzailearen nortasunaren sorrera dateke eleberriaren gaietako bat, artistaren gaztetako portreta gisakoa ; <30> herritik, Berlin eta Denverretik barrena, Gasteiza egindako ibilbidean narratzailearen inguruarekiko aldaketa ( lagunekiko, sendiarekiko, mutilekiko ) ezagutzen dugu,baina batez ere artista identitatearen sorrera. <13> Orobat, idazle eta musikarien aipu ugariek pertsonaiaren artista izaera hori azpimarratzera datoz. <14> Ordea, narratzaileak artistaren pose hori inoiz autoironiaz hartzen badu ere, <15> inpresioa izan dut ironia azalekoak ez duela erabat deusezten posea eleberrian zehar eta horrek urrundu egiten duela pertsonaia eta haren ahotsa irakurlearengandik.#9#14#<2> Pertsonaia nagusi baten eta haren ahots narratiboaren gainean eraikia da Danele Sarriugarteren lehen eleberria, Erraiak. <3> Nobela abiarazteko aitzakia narratiboa, aldiz, bikote-haustura du. <4> Izenik gabeko narratzaileak, hogeitaka urteko neska gazteak, etxera heldu eta bikotekide izandako mutilaren agur-oharra aurkitu du. <26> Horrek abiaraziko du narratzailearen barne-bakarrizketa, bikote-harreman horren sorreraren eta gainbeheraren zein aurretik gazteak izandako harremanen gaineko gogoeta eta disekzioa. <5> orainaldi zentripetu batetik abiatuta, <6> Berlin, Denver, Gasteiz eta sorterriaren artean ibilitako narratzailearen bakarrizketa neurotikoak denboran atzera-aurrerak egingo ditu, <7> eta bide horretan Z-rekiko harremana, Y-rekikoa edo U-rekiko adiskidantzaren akabera aletuko ditu, ikuspegi eszeptiko, batzuetan ironiko eta anti-erromantiko batetik, Bukowskiren eta Mari Luz Estebanen arteko halako balizko talaia berezitik, gorputza norbere buruaren eta harremanen ezagutzarako bitarteko gisa hartzen duen ikuspegitik. <8> Trebe dabil narrazioaren atzera-aurreretan narratzailea, <27> eraman egiten du irakurlea denboran atzera, <28> berriro ere ezinegonezko orainaldira itzultzeko ; <29> tartean, sinesgarriro birsortzen ditu zenbait eszenatoki eta giro, gauekoak eta urbanoak nagusiki.#2#28#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#-13###### ebaluazioa#True#False#---#NS#<11> Hala, berezitasunaren eta normaltasunaren arteko dikotomian, konbentzio sozialetatik kanpo baina aldi berean barnean dago protagonista gaztea, <12> eta kontraesan horiek arakatzen ditu egileak. <9> Hogeita hamar urteak oso urrun ez dituen narratzailearen nortasunaren sorrera dateke eleberriaren gaietako bat, artistaren gaztetako portreta gisakoa ; <30> herritik, Berlin eta Denverretik barrena, Gasteiza egindako ibilbidean narratzailearen inguruarekiko aldaketa ( lagunekiko, sendiarekiko, mutilekiko ) ezagutzen dugu,baina batez ere artista identitatearen sorrera. <13> Orobat, idazle eta musikarien aipu ugariek pertsonaiaren artista izaera hori azpimarratzera datoz.#9#13#<14> Ordea, narratzaileak artistaren pose hori inoiz autoironiaz hartzen badu ere, <15> inpresioa izan dut ironia azalekoak ez duela erabat deusezten posea eleberrian zehar eta horrek urrundu egiten duela pertsonaia eta haren ahotsa irakurlearengandik.#14#15#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### elaborazioa#True#False#---#NS#<11> Hala, berezitasunaren eta normaltasunaren arteko dikotomian, konbentzio sozialetatik kanpo baina aldi berean barnean dago protagonista gaztea, <12> eta kontraesan horiek arakatzen ditu egileak. <9> Hogeita hamar urteak oso urrun ez dituen narratzailearen nortasunaren sorrera dateke eleberriaren gaietako bat, artistaren gaztetako portreta gisakoa ; <30> herritik, Berlin eta Denverretik barrena, Gasteiza egindako ibilbidean narratzailearen inguruarekiko aldaketa ( lagunekiko, sendiarekiko, mutilekiko ) ezagutzen dugu,baina batez ere artista identitatearen sorrera.#12#9#<13> Orobat, idazle eta musikarien aipu ugariek pertsonaiaren artista izaera hori azpimarratzera datoz.#13#13#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#3###### elaborazioa#False#False#---#SN#<11> Hala, berezitasunaren eta normaltasunaren arteko dikotomian, konbentzio sozialetatik kanpo baina aldi berean barnean dago protagonista gaztea, <12> eta kontraesan horiek arakatzen ditu egileak.#11#12#<9> Hogeita hamar urteak oso urrun ez dituen narratzailearen nortasunaren sorrera dateke eleberriaren gaietako bat, artistaren gaztetako portreta gisakoa ; <30> herritik, Berlin eta Denverretik barrena, Gasteiza egindako ibilbidean narratzailearen inguruarekiko aldaketa ( lagunekiko, sendiarekiko, mutilekiko ) ezagutzen dugu,baina batez ere artista identitatearen sorrera.#9#30#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#-4###### konjuntzioa#False#False#---#NN#<11> Hala, berezitasunaren eta normaltasunaren arteko dikotomian, konbentzio sozialetatik kanpo baina aldi berean barnean dago protagonista gaztea,#11#11#<12> eta kontraesan horiek arakatzen ditu egileak.#12#12#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### elaborazioa#True#False#---#NS#<9> Hogeita hamar urteak oso urrun ez dituen narratzailearen nortasunaren sorrera dateke eleberriaren gaietako bat, artistaren gaztetako portreta gisakoa ;#9#9#<30> herritik, Berlin eta Denverretik barrena, Gasteiza egindako ibilbidean narratzailearen inguruarekiko aldaketa ( lagunekiko, sendiarekiko, mutilekiko ) ezagutzen dugu,baina batez ere artista identitatearen sorrera.#30#30#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#20###### kontzesioa#False#False#---#SN#<14> Ordea, narratzaileak artistaren pose hori inoiz autoironiaz hartzen badu ere,#14#14#<15> inpresioa izan dut ironia azalekoak ez duela erabat deusezten posea eleberrian zehar eta horrek urrundu egiten duela pertsonaia eta haren ahotsa irakurlearengandik.#15#15#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### elaborazioa#True#False#---#NS#<2> Pertsonaia nagusi baten eta haren ahots narratiboaren gainean eraikia da Danele Sarriugarteren lehen eleberria, Erraiak. <3> Nobela abiarazteko aitzakia narratiboa, aldiz, bikote-haustura du. <4> Izenik gabeko narratzaileak, hogeitaka urteko neska gazteak, etxera heldu eta bikotekide izandako mutilaren agur-oharra aurkitu du. <26> Horrek abiaraziko du narratzailearen barne-bakarrizketa, bikote-harreman horren sorreraren eta gainbeheraren zein aurretik gazteak izandako harremanen gaineko gogoeta eta disekzioa.#2#4#<5> orainaldi zentripetu batetik abiatuta, <6> Berlin, Denver, Gasteiz eta sorterriaren artean ibilitako narratzailearen bakarrizketa neurotikoak denboran atzera-aurrerak egingo ditu, <7> eta bide horretan Z-rekiko harremana, Y-rekikoa edo U-rekiko adiskidantzaren akabera aletuko ditu, ikuspegi eszeptiko, batzuetan ironiko eta anti-erromantiko batetik, Bukowskiren eta Mari Luz Estebanen arteko halako balizko talaia berezitik, gorputza norbere buruaren eta harremanen ezagutzarako bitarteko gisa hartzen duen ikuspegitik. <8> Trebe dabil narrazioaren atzera-aurreretan narratzailea, <27> eraman egiten du irakurlea denboran atzera, <28> berriro ere ezinegonezko orainaldira itzultzeko ; <29> tartean, sinesgarriro birsortzen ditu zenbait eszenatoki eta giro, gauekoak eta urbanoak nagusiki.#6#28#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#1###### motibazioa#True#False#---#NS#<2> Pertsonaia nagusi baten eta haren ahots narratiboaren gainean eraikia da Danele Sarriugarteren lehen eleberria, Erraiak.#2#2#<3> Nobela abiarazteko aitzakia narratiboa, aldiz, bikote-haustura du. <4> Izenik gabeko narratzaileak, hogeitaka urteko neska gazteak, etxera heldu eta bikotekide izandako mutilaren agur-oharra aurkitu du. <26> Horrek abiaraziko du narratzailearen barne-bakarrizketa, bikote-harreman horren sorreraren eta gainbeheraren zein aurretik gazteak izandako harremanen gaineko gogoeta eta disekzioa.#3#4#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### elaborazioa#False#False#---#NS#<3> Nobela abiarazteko aitzakia narratiboa, aldiz, bikote-haustura du.#3#3#<4> Izenik gabeko narratzaileak, hogeitaka urteko neska gazteak, etxera heldu eta bikotekide izandako mutilaren agur-oharra aurkitu du. <26> Horrek abiaraziko du narratzailearen barne-bakarrizketa, bikote-harreman horren sorreraren eta gainbeheraren zein aurretik gazteak izandako harremanen gaineko gogoeta eta disekzioa.#4#26#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### kausa#True#False#---#SN#<4> Izenik gabeko narratzaileak, hogeitaka urteko neska gazteak, etxera heldu eta bikotekide izandako mutilaren agur-oharra aurkitu du.#4#4#<26> Horrek abiaraziko du narratzailearen barne-bakarrizketa, bikote-harreman horren sorreraren eta gainbeheraren zein aurretik gazteak izandako harremanen gaineko gogoeta eta disekzioa.#26#26#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#21###### ebaluazioa#True#False#---#NS#<5> orainaldi zentripetu batetik abiatuta, <6> Berlin, Denver, Gasteiz eta sorterriaren artean ibilitako narratzailearen bakarrizketa neurotikoak denboran atzera-aurrerak egingo ditu, <7> eta bide horretan Z-rekiko harremana, Y-rekikoa edo U-rekiko adiskidantzaren akabera aletuko ditu, ikuspegi eszeptiko, batzuetan ironiko eta anti-erromantiko batetik, Bukowskiren eta Mari Luz Estebanen arteko halako balizko talaia berezitik, gorputza norbere buruaren eta harremanen ezagutzarako bitarteko gisa hartzen duen ikuspegitik.#6#7#<8> Trebe dabil narrazioaren atzera-aurreretan narratzailea, <27> eraman egiten du irakurlea denboran atzera, <28> berriro ere ezinegonezko orainaldira itzultzeko ; <29> tartean, sinesgarriro birsortzen ditu zenbait eszenatoki eta giro, gauekoak eta urbanoak nagusiki.#28#29#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#20###### elaborazioa#False#False#---#NS#<5> orainaldi zentripetu batetik abiatuta, <6> Berlin, Denver, Gasteiz eta sorterriaren artean ibilitako narratzailearen bakarrizketa neurotikoak denboran atzera-aurrerak egingo ditu,#5#6#<7> eta bide horretan Z-rekiko harremana, Y-rekikoa edo U-rekiko adiskidantzaren akabera aletuko ditu, ikuspegi eszeptiko, batzuetan ironiko eta anti-erromantiko batetik, Bukowskiren eta Mari Luz Estebanen arteko halako balizko talaia berezitik, gorputza norbere buruaren eta harremanen ezagutzarako bitarteko gisa hartzen duen ikuspegitik.#7#7#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### zirkunstantzia#False#False#---#SN#<5> orainaldi zentripetu batetik abiatuta,#5#5#<6> Berlin, Denver, Gasteiz eta sorterriaren artean ibilitako narratzailearen bakarrizketa neurotikoak denboran atzera-aurrerak egingo ditu,#6#6#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### konjuntzioa#False#False#---#NN#<8> Trebe dabil narrazioaren atzera-aurreretan narratzailea, <27> eraman egiten du irakurlea denboran atzera, <28> berriro ere ezinegonezko orainaldira itzultzeko ;#8#28#<29> tartean, sinesgarriro birsortzen ditu zenbait eszenatoki eta giro, gauekoak eta urbanoak nagusiki.#29#29#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### ondorioa#True#False#---#NS#<8> Trebe dabil narrazioaren atzera-aurreretan narratzailea,#8#8#<27> eraman egiten du irakurlea denboran atzera, <28> berriro ere ezinegonezko orainaldira itzultzeko ;#27#28#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#18###### helburua#False#False#---#NS#<27> eraman egiten du irakurlea denboran atzera,#27#27#<28> berriro ere ezinegonezko orainaldira itzultzeko ;#28#28#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### ez-baldintzatzailea#False#False#---#SN#<25> Edonola ere, ahots berri indartsu eta arras pertsonala ekarri du Sarriugartek euskarazko nobelara, oso kontuan hartzekoa inondik ere.#25#25#<17> Ahotsa da, dena den, eleberriaren lorpenik eta ezaugarri-markarik esanguratsuenetakoa ziurrenik. <18> Estilo hotza, arrazionala, gordina, bihurria eta aldi berean jolastia, diferentziak diferentzia, Uxue Apaolazarena edo Iratxe Esnaolarena gogora ekar dezakeena. <10> aldi berean hoztasun analitikoa eta pertsonalitate bakana lortuz. <16> edo hiztegia bera berritzen, <19> Beldurrik gabe ibili da Sarriugarte sintaxia bihurritzen, <20> gauzei bere izenez deitzen <21> Haatik, <22> inpresioa dut oro har estiloaren bortiztasuna eta gordintasuna ez dela kontakizunaren edukiei dagokiena. <31> eleberriaren hasieran estilo hori narrazioari ongi egokitzen bazaio ere, <23> Alegia, idazkeran bertan dagoen tentsiorik ez dagoela narratzen den horretan <33> ( edo neuri behintzat ez zait iritsi ) <24> estiloa handiegi etorriko balitzaio bezala, <34> eta, hala, une batzuetan kontakizunari estilo-ariketaren traza hartu diot, <35> gaina hartuko balio bezala <36> kontatu nahi den istorioari.#17#33#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#-9###### ebaluazioa#True#False#---#NS#<17> Ahotsa da, dena den, eleberriaren lorpenik eta ezaugarri-markarik esanguratsuenetakoa ziurrenik. <18> Estilo hotza, arrazionala, gordina, bihurria eta aldi berean jolastia, diferentziak diferentzia, Uxue Apaolazarena edo Iratxe Esnaolarena gogora ekar dezakeena. <10> aldi berean hoztasun analitikoa eta pertsonalitate bakana lortuz. <16> edo hiztegia bera berritzen, <19> Beldurrik gabe ibili da Sarriugarte sintaxia bihurritzen, <20> gauzei bere izenez deitzen#17#20#<21> Haatik, <22> inpresioa dut oro har estiloaren bortiztasuna eta gordintasuna ez dela kontakizunaren edukiei dagokiena. <31> eleberriaren hasieran estilo hori narrazioari ongi egokitzen bazaio ere, <23> Alegia, idazkeran bertan dagoen tentsiorik ez dagoela narratzen den horretan <33> ( edo neuri behintzat ez zait iritsi ) <24> estiloa handiegi etorriko balitzaio bezala, <34> eta, hala, une batzuetan kontakizunari estilo-ariketaren traza hartu diot, <35> gaina hartuko balio bezala <36> kontatu nahi den istorioari.#21#33#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### elaborazioa#True#False#---#NS#<17> Ahotsa da, dena den, eleberriaren lorpenik eta ezaugarri-markarik esanguratsuenetakoa ziurrenik.#17#17#<18> Estilo hotza, arrazionala, gordina, bihurria eta aldi berean jolastia, diferentziak diferentzia, Uxue Apaolazarena edo Iratxe Esnaolarena gogora ekar dezakeena. <10> aldi berean hoztasun analitikoa eta pertsonalitate bakana lortuz. <16> edo hiztegia bera berritzen, <19> Beldurrik gabe ibili da Sarriugarte sintaxia bihurritzen, <20> gauzei bere izenez deitzen#18#20#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### ondorioa#True#False#---#NS#<18> Estilo hotza, arrazionala, gordina, bihurria eta aldi berean jolastia, diferentziak diferentzia, Uxue Apaolazarena edo Iratxe Esnaolarena gogora ekar dezakeena.#18#18#<10> aldi berean hoztasun analitikoa eta pertsonalitate bakana lortuz. <16> edo hiztegia bera berritzen, <19> Beldurrik gabe ibili da Sarriugarte sintaxia bihurritzen, <20> gauzei bere izenez deitzen#10#20#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#-9###### metodoa#True#False#---#NS#<10> aldi berean hoztasun analitikoa eta pertsonalitate bakana lortuz.#10#10#<16> edo hiztegia bera berritzen, <19> Beldurrik gabe ibili da Sarriugarte sintaxia bihurritzen, <20> gauzei bere izenez deitzen#16#20#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#5###### disjuntzioa#True#False#---#NN#<16> edo hiztegia bera berritzen, <19> Beldurrik gabe ibili da Sarriugarte sintaxia bihurritzen,#16#19#<20> gauzei bere izenez deitzen#20#20#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### disjuntzioa#True#False#---#NN#<16> edo hiztegia bera berritzen,#16#16#<19> Beldurrik gabe ibili da Sarriugarte sintaxia bihurritzen,#19#19#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#2###### birformulazioa#True#False#---#NS#<21> Haatik, <22> inpresioa dut oro har estiloaren bortiztasuna eta gordintasuna ez dela kontakizunaren edukiei dagokiena. <31> eleberriaren hasieran estilo hori narrazioari ongi egokitzen bazaio ere,#21#31#<23> Alegia, idazkeran bertan dagoen tentsiorik ez dagoela narratzen den horretan <33> ( edo neuri behintzat ez zait iritsi ) <24> estiloa handiegi etorriko balitzaio bezala, <34> eta, hala, une batzuetan kontakizunari estilo-ariketaren traza hartu diot, <35> gaina hartuko balio bezala <36> kontatu nahi den istorioari.#33#34#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#1###### same-unit#True#False#---#NN#<21> Haatik,#21#21#<22> inpresioa dut oro har estiloaren bortiztasuna eta gordintasuna ez dela kontakizunaren edukiei dagokiena. <31> eleberriaren hasieran estilo hori narrazioari ongi egokitzen bazaio ere,#22#31#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### kontzesioa#True#False#---#NS#<22> inpresioa dut oro har estiloaren bortiztasuna eta gordintasuna ez dela kontakizunaren edukiei dagokiena.#22#22#<31> eleberriaren hasieran estilo hori narrazioari ongi egokitzen bazaio ere,#31#31#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#8###### kausa#False#False#---#SN#<23> Alegia, idazkeran bertan dagoen tentsiorik ez dagoela narratzen den horretan <33> ( edo neuri behintzat ez zait iritsi )#23#33#<24> estiloa handiegi etorriko balitzaio bezala, <34> eta, hala, une batzuetan kontakizunari estilo-ariketaren traza hartu diot, <35> gaina hartuko balio bezala <36> kontatu nahi den istorioari.#34#35#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### birformulazioa#True#False#---#NS#<23> Alegia, idazkeran bertan dagoen tentsiorik ez dagoela narratzen den horretan#23#23#<33> ( edo neuri behintzat ez zait iritsi )#33#33#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#9###### same-unit#False#False#---#NN#<24> estiloa handiegi etorriko balitzaio bezala, <34> eta, hala, une batzuetan kontakizunari estilo-ariketaren traza hartu diot,#24#34#<35> gaina hartuko balio bezala <36> kontatu nahi den istorioari.#35#36#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### zirkunstantzia#True#False#---#SN#<24> estiloa handiegi etorriko balitzaio bezala,#24#24#<34> eta, hala, une batzuetan kontakizunari estilo-ariketaren traza hartu diot,#34#34#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#9###### zirkunstantzia#False#False#---#SN#<35> gaina hartuko balio bezala#35#35#<36> kontatu nahi den istorioari.#36#36#C:\RST\DEI01.edu.RR.rs3.rhetdb#0######