prestatzea#True#False#---#SN#<1> Odol mamituak / Alaine Agirre / Elkar, 2014 Infernuratzea Javier Rojo / El Correo,2014-12-27.#1#1#<2> Alaine Agirrek haur eta gazte literaturaren arloko zenbait liburu argitaratu ondoren <25> helduentzako literaturaren munduan murgiltzea erabaki du, <3> eta ahalegin horren ondorioa? Odol mamituak? nobela dugu. <4> bertan azaltzen baitzaigu zein izan den protagonistaren ibilbidea <5> Idazlan honetan infernuratze baten kontaketarekin egiten dugu topo, <35> prozesu psikotiko batetik pasatzen delarik. <7> Izan ere, nobela honetan pertsonaia guztiek letra bakarra dute izentzat. <6> Protagonista emakume bat da <26> eta ez dugu bere izena ezagutzen. <8> Pertsonaiek erakusten duten anonimotasun horrek guztiz esanguratsua dirudi, <9> pertsonaiek beren identitateak galtzen baitituzte. <27> izenik gabe agertzerakoan <10> Buru-gaixotasunak indartzen duen bestelakotze prozesu baten erdian topatzen dira pertsonaiak <11> eta ez dira? beraiek?, baizik - eta gaixotasunak beraiengandik sortu dituen? beste batzuk?. <12> Nobela bost ataletan zatikatuta dago <13> eta antolamendu hau prozesu psikotikoaren isla da. <15> Eta haustura hau gertatu ondoren, <16> nola saiatzen den psikiatra baten laguntzarekin bere burua berreraikitzen, <17> jakinda agian ez duela guztiz lortuko. <14> Bertan ikusiko dugu nola protagonista ulertzen ez duen putzu batean katigatuta dagoen, <45> nola geratzen den mila zatitan hautsita. <23> Kontuan hartuta idazlea oso gaztea dela ( 90koa da ), <24> hasiera honek literatur ibilbide interesgarri baten abiapuntua dirudi. <18> Alaine Agirreren helduentzako lehen liburua da hau, <19> eta idazleak ahalegina egin du <29> lehen emaitza ohiko narrazio lau eta sinpleetatik aldendu dadin. <20> Adibidez, ahots narratibo desberdinak nahastu ditu kontaketan, <30> nahasketa honek barne logika bati jarraitzen diolarik. <21> Idazketa dela - eta, garrantzia handia eman dio sinonimoen erabiltzeari. <22> Sentimendu edo sentsazio berbera hiru edo lau hitzekin azaltzerakoan, <31> sentimendu hori azpimarratuta geratzen da, <32> sentsazioa indartuta.#3#23#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#1###### helburua#True#False#---#NS#<2> Alaine Agirrek haur eta gazte literaturaren arloko zenbait liburu argitaratu ondoren <25> helduentzako literaturaren munduan murgiltzea erabaki du, <3> eta ahalegin horren ondorioa? Odol mamituak? nobela dugu. <4> bertan azaltzen baitzaigu zein izan den protagonistaren ibilbidea <5> Idazlan honetan infernuratze baten kontaketarekin egiten dugu topo, <35> prozesu psikotiko batetik pasatzen delarik. <7> Izan ere, nobela honetan pertsonaia guztiek letra bakarra dute izentzat. <6> Protagonista emakume bat da <26> eta ez dugu bere izena ezagutzen. <8> Pertsonaiek erakusten duten anonimotasun horrek guztiz esanguratsua dirudi, <9> pertsonaiek beren identitateak galtzen baitituzte. <27> izenik gabe agertzerakoan <10> Buru-gaixotasunak indartzen duen bestelakotze prozesu baten erdian topatzen dira pertsonaiak <11> eta ez dira? beraiek?, baizik - eta gaixotasunak beraiengandik sortu dituen? beste batzuk?. <12> Nobela bost ataletan zatikatuta dago <13> eta antolamendu hau prozesu psikotikoaren isla da. <15> Eta haustura hau gertatu ondoren, <16> nola saiatzen den psikiatra baten laguntzarekin bere burua berreraikitzen, <17> jakinda agian ez duela guztiz lortuko. <14> Bertan ikusiko dugu nola protagonista ulertzen ez duen putzu batean katigatuta dagoen, <45> nola geratzen den mila zatitan hautsita.#3#17#<23> Kontuan hartuta idazlea oso gaztea dela ( 90koa da ), <24> hasiera honek literatur ibilbide interesgarri baten abiapuntua dirudi. <18> Alaine Agirreren helduentzako lehen liburua da hau, <19> eta idazleak ahalegina egin du <29> lehen emaitza ohiko narrazio lau eta sinpleetatik aldendu dadin. <20> Adibidez, ahots narratibo desberdinak nahastu ditu kontaketan, <30> nahasketa honek barne logika bati jarraitzen diolarik. <21> Idazketa dela - eta, garrantzia handia eman dio sinonimoen erabiltzeari. <22> Sentimendu edo sentsazio berbera hiru edo lau hitzekin azaltzerakoan, <31> sentimendu hori azpimarratuta geratzen da, <32> sentsazioa indartuta.#23#29#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#5###### elaborazioa#True#False#---#NS#<2> Alaine Agirrek haur eta gazte literaturaren arloko zenbait liburu argitaratu ondoren <25> helduentzako literaturaren munduan murgiltzea erabaki du, <3> eta ahalegin horren ondorioa? Odol mamituak? nobela dugu. <4> bertan azaltzen baitzaigu zein izan den protagonistaren ibilbidea <5> Idazlan honetan infernuratze baten kontaketarekin egiten dugu topo, <35> prozesu psikotiko batetik pasatzen delarik. <7> Izan ere, nobela honetan pertsonaia guztiek letra bakarra dute izentzat. <6> Protagonista emakume bat da <26> eta ez dugu bere izena ezagutzen. <8> Pertsonaiek erakusten duten anonimotasun horrek guztiz esanguratsua dirudi, <9> pertsonaiek beren identitateak galtzen baitituzte. <27> izenik gabe agertzerakoan <10> Buru-gaixotasunak indartzen duen bestelakotze prozesu baten erdian topatzen dira pertsonaiak <11> eta ez dira? beraiek?, baizik - eta gaixotasunak beraiengandik sortu dituen? beste batzuk?.#3#11#<12> Nobela bost ataletan zatikatuta dago <13> eta antolamendu hau prozesu psikotikoaren isla da. <15> Eta haustura hau gertatu ondoren, <16> nola saiatzen den psikiatra baten laguntzarekin bere burua berreraikitzen, <17> jakinda agian ez duela guztiz lortuko. <14> Bertan ikusiko dugu nola protagonista ulertzen ez duen putzu batean katigatuta dagoen, <45> nola geratzen den mila zatitan hautsita.#12#17#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### elaborazioa#True#False#---#NS#<2> Alaine Agirrek haur eta gazte literaturaren arloko zenbait liburu argitaratu ondoren <25> helduentzako literaturaren munduan murgiltzea erabaki du, <3> eta ahalegin horren ondorioa? Odol mamituak? nobela dugu.#2#3#<4> bertan azaltzen baitzaigu zein izan den protagonistaren ibilbidea <5> Idazlan honetan infernuratze baten kontaketarekin egiten dugu topo, <35> prozesu psikotiko batetik pasatzen delarik. <7> Izan ere, nobela honetan pertsonaia guztiek letra bakarra dute izentzat. <6> Protagonista emakume bat da <26> eta ez dugu bere izena ezagutzen. <8> Pertsonaiek erakusten duten anonimotasun horrek guztiz esanguratsua dirudi, <9> pertsonaiek beren identitateak galtzen baitituzte. <27> izenik gabe agertzerakoan <10> Buru-gaixotasunak indartzen duen bestelakotze prozesu baten erdian topatzen dira pertsonaiak <11> eta ez dira? beraiek?, baizik - eta gaixotasunak beraiengandik sortu dituen? beste batzuk?.#35#11#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#31###### kausa#False#False#---#SN#<2> Alaine Agirrek haur eta gazte literaturaren arloko zenbait liburu argitaratu ondoren <25> helduentzako literaturaren munduan murgiltzea erabaki du,#2#25#<3> eta ahalegin horren ondorioa? Odol mamituak? nobela dugu.#3#3#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#-23###### zirkunstantzia#True#False#---#SN#<2> Alaine Agirrek haur eta gazte literaturaren arloko zenbait liburu argitaratu ondoren #2#2#<25> helduentzako literaturaren munduan murgiltzea erabaki du,#25#25#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#22###### ebidentzia#False#False#---#NS#<4> bertan azaltzen baitzaigu zein izan den protagonistaren ibilbidea <5> Idazlan honetan infernuratze baten kontaketarekin egiten dugu topo, <35> prozesu psikotiko batetik pasatzen delarik.#4#35#<7> Izan ere, nobela honetan pertsonaia guztiek letra bakarra dute izentzat. <6> Protagonista emakume bat da <26> eta ez dugu bere izena ezagutzen. <8> Pertsonaiek erakusten duten anonimotasun horrek guztiz esanguratsua dirudi, <9> pertsonaiek beren identitateak galtzen baitituzte. <27> izenik gabe agertzerakoan <10> Buru-gaixotasunak indartzen duen bestelakotze prozesu baten erdian topatzen dira pertsonaiak <11> eta ez dira? beraiek?, baizik - eta gaixotasunak beraiengandik sortu dituen? beste batzuk?.#8#11#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#-28###### testuingurua#True#False#---#SN#<4> bertan azaltzen baitzaigu zein izan den protagonistaren ibilbidea <5> Idazlan honetan infernuratze baten kontaketarekin egiten dugu topo,#4#5#<35> prozesu psikotiko batetik pasatzen delarik.#35#35#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#29###### justifikazioa#False#False#---#SN#<4> bertan azaltzen baitzaigu zein izan den protagonistaren ibilbidea#4#4#<5> Idazlan honetan infernuratze baten kontaketarekin egiten dugu topo,#5#5#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### zirkunstantzia#True#False#---#NS#<7> Izan ere, nobela honetan pertsonaia guztiek letra bakarra dute izentzat. <6> Protagonista emakume bat da <26> eta ez dugu bere izena ezagutzen. <8> Pertsonaiek erakusten duten anonimotasun horrek guztiz esanguratsua dirudi, <9> pertsonaiek beren identitateak galtzen baitituzte. <27> izenik gabe agertzerakoan#7#8#<10> Buru-gaixotasunak indartzen duen bestelakotze prozesu baten erdian topatzen dira pertsonaiak <11> eta ez dira? beraiek?, baizik - eta gaixotasunak beraiengandik sortu dituen? beste batzuk?.#10#11#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#1###### testuingurua#False#False#---#SN#<7> Izan ere, nobela honetan pertsonaia guztiek letra bakarra dute izentzat. <6> Protagonista emakume bat da <26> eta ez dugu bere izena ezagutzen.#7#6#<8> Pertsonaiek erakusten duten anonimotasun horrek guztiz esanguratsua dirudi, <9> pertsonaiek beren identitateak galtzen baitituzte. <27> izenik gabe agertzerakoan#8#9#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#1###### metodoa#False#False#---#SN#<7> Izan ere, nobela honetan pertsonaia guztiek letra bakarra dute izentzat.#7#7#<6> Protagonista emakume bat da <26> eta ez dugu bere izena ezagutzen.#6#26#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#-2###### konjuntzioa#True#False#---#NN#<6> Protagonista emakume bat da#6#6#<26> eta ez dugu bere izena ezagutzen.#26#26#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#19###### zirkunstantzia#False#False#---#NS#<8> Pertsonaiek erakusten duten anonimotasun horrek guztiz esanguratsua dirudi,#8#8#<9> pertsonaiek beren identitateak galtzen baitituzte. <27> izenik gabe agertzerakoan#9#27#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### ondorioa#True#False#---#SN#<9> pertsonaiek beren identitateak galtzen baitituzte.#9#9#<27> izenik gabe agertzerakoan#27#27#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#17###### konjuntzioa#False#False#---#NN#<10> Buru-gaixotasunak indartzen duen bestelakotze prozesu baten erdian topatzen dira pertsonaiak#10#10#<11> eta ez dira? beraiek?, baizik - eta gaixotasunak beraiengandik sortu dituen? beste batzuk?.#11#11#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### elaborazioa#True#False#---#NS#<12> Nobela bost ataletan zatikatuta dago <13> eta antolamendu hau prozesu psikotikoaren isla da.#12#13#<15> Eta haustura hau gertatu ondoren, <16> nola saiatzen den psikiatra baten laguntzarekin bere burua berreraikitzen, <17> jakinda agian ez duela guztiz lortuko. <14> Bertan ikusiko dugu nola protagonista ulertzen ez duen putzu batean katigatuta dagoen, <45> nola geratzen den mila zatitan hautsita.#17#14#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#3###### interpretazioa#False#False#---#NS#<12> Nobela bost ataletan zatikatuta dago#12#12#<13> eta antolamendu hau prozesu psikotikoaren isla da.#13#13#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### sekuentzia#False#False#---#NN#<15> Eta haustura hau gertatu ondoren, <16> nola saiatzen den psikiatra baten laguntzarekin bere burua berreraikitzen, <17> jakinda agian ez duela guztiz lortuko.#16#17#<14> Bertan ikusiko dugu nola protagonista ulertzen ez duen putzu batean katigatuta dagoen, <45> nola geratzen den mila zatitan hautsita.#14#45#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#-4###### helburua#False#False#---#NS#<15> Eta haustura hau gertatu ondoren, <16> nola saiatzen den psikiatra baten laguntzarekin bere burua berreraikitzen,#15#16#<17> jakinda agian ez duela guztiz lortuko.#17#17#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### zirkunstantzia#False#False#---#SN#<15> Eta haustura hau gertatu ondoren,#15#15#<16> nola saiatzen den psikiatra baten laguntzarekin bere burua berreraikitzen,#16#16#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### zirkunstantzia#True#False#---#NS#<14> Bertan ikusiko dugu nola protagonista ulertzen ez duen putzu batean katigatuta dagoen,#14#14#<45> nola geratzen den mila zatitan hautsita.#45#45#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#30###### ebaluazioa#True#False#---#SN#<23> Kontuan hartuta idazlea oso gaztea dela ( 90koa da ), <24> hasiera honek literatur ibilbide interesgarri baten abiapuntua dirudi.#23#24#<18> Alaine Agirreren helduentzako lehen liburua da hau, <19> eta idazleak ahalegina egin du <29> lehen emaitza ohiko narrazio lau eta sinpleetatik aldendu dadin. <20> Adibidez, ahots narratibo desberdinak nahastu ditu kontaketan, <30> nahasketa honek barne logika bati jarraitzen diolarik. <21> Idazketa dela - eta, garrantzia handia eman dio sinonimoen erabiltzeari. <22> Sentimendu edo sentsazio berbera hiru edo lau hitzekin azaltzerakoan, <31> sentimendu hori azpimarratuta geratzen da, <32> sentsazioa indartuta.#29#32#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#4###### zirkunstantzia#False#False#---#SN#<23> Kontuan hartuta idazlea oso gaztea dela ( 90koa da ),#23#23#<24> hasiera honek literatur ibilbide interesgarri baten abiapuntua dirudi.#24#24#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### justifikazioa#True#False#---#NS#<18> Alaine Agirreren helduentzako lehen liburua da hau, <19> eta idazleak ahalegina egin du <29> lehen emaitza ohiko narrazio lau eta sinpleetatik aldendu dadin.#18#29#<20> Adibidez, ahots narratibo desberdinak nahastu ditu kontaketan, <30> nahasketa honek barne logika bati jarraitzen diolarik. <21> Idazketa dela - eta, garrantzia handia eman dio sinonimoen erabiltzeari. <22> Sentimendu edo sentsazio berbera hiru edo lau hitzekin azaltzerakoan, <31> sentimendu hori azpimarratuta geratzen da, <32> sentsazioa indartuta.#20#32#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#-10###### testuingurua#True#False#---#SN#<18> Alaine Agirreren helduentzako lehen liburua da hau,#18#18#<19> eta idazleak ahalegina egin du <29> lehen emaitza ohiko narrazio lau eta sinpleetatik aldendu dadin.#19#29#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### motibazioa#True#False#---#SN#<19> eta idazleak ahalegina egin du #19#19#<29> lehen emaitza ohiko narrazio lau eta sinpleetatik aldendu dadin.#29#29#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#9###### lista#True#False#---#NN#<20> Adibidez, ahots narratibo desberdinak nahastu ditu kontaketan, <30> nahasketa honek barne logika bati jarraitzen diolarik.#20#30#<21> Idazketa dela - eta, garrantzia handia eman dio sinonimoen erabiltzeari. <22> Sentimendu edo sentsazio berbera hiru edo lau hitzekin azaltzerakoan, <31> sentimendu hori azpimarratuta geratzen da, <32> sentsazioa indartuta.#21#32#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#-10###### interpretazioa#True#False#---#NS#<20> Adibidez, ahots narratibo desberdinak nahastu ditu kontaketan,#20#20#<30> nahasketa honek barne logika bati jarraitzen diolarik.#30#30#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#9###### elaborazioa#True#False#---#NS#<21> Idazketa dela - eta, garrantzia handia eman dio sinonimoen erabiltzeari.#21#21#<22> Sentimendu edo sentsazio berbera hiru edo lau hitzekin azaltzerakoan, <31> sentimendu hori azpimarratuta geratzen da, <32> sentsazioa indartuta.#22#32#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### ondorioa#True#False#---#NS#<22> Sentimendu edo sentsazio berbera hiru edo lau hitzekin azaltzerakoan,#22#22#<31> sentimendu hori azpimarratuta geratzen da, <32> sentsazioa indartuta.#31#32#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#8###### birformulazioa#False#False#---#NS#<31> sentimendu hori azpimarratuta geratzen da,#31#31#<32> sentsazioa indartuta.#32#32#C:\RST\COR02.edu.RR.rs3.rhetdb#0######